El voceru municipal d’Izquierda Xunida nel Conceyu de Xixón, Javier Suárez Llana, acusó al conceyal de Deportes de pretender “nun invertir nin un euru” na Copa de la Reina de h.oquei sobre patinos que se va celebrar “al so pesar” el próximu añu na ciudá. Suárez Llana fixo estes declaraciones en conociendo la propuesta d’ordenances del Patronatu Deportivu Municipal pa 2026, qu’inclúin xuna tarifa pal cobru d’entraes a los partíos de la competición.
“El conceyal de Deportes pretende que la recaldación de taquilla vaiga al PDM de manera que recupere lo invertío. Esto ye, que’l sofitu económicu del Conceyu por que se celebre en Xixón la Copa de la Reina va ser cero. Pero quien asume siempres el mayor esfuerzu organizador nesti tipu de competiciones son el club anfitrión y la so masa social, nesti casu’l Telecable H.oquei Club”, esplica’l conceyal d’IX, que defende que “tendría de ser ehó, nel mesmu deporte base, onde impacte la torna económica de la inversión municipal”.
Pa Suárez Llana, “Jorge Pañeda sigue poniendo palos nes ruedes; primero fixo tolo posible porque la Copa nun se celebrara en Xixón y agora pretende amenorgar a cero la inversión y nun sabemos ensin con ello estremar al club de la organización o cuantimenos enzancar la so participación”. El conceyal d’IX llamenta “el tratu que ta dando’l PP a los clubes deportivos de la ciudá y la nula complicidá del Gobiernu municipal col deporte femenín”. IX va presentar una enmienda a la ordenanza del Patronatu Deportivu Municipal pa desaniciar la tarifa venceyada a la Copa de la Reina y encamienta al conceyal de Deportes a sentase col Telecable a alcordar un marcu de collaboración pa la organización del eventu deportivu”.
Pa Olaya Suárez, “llama l’atención que, dempués de tantu discutiniu y tantes vueltes, el
conceyal Jorge Pañeda solo decidiera a entamar un eventu que tien un costu tan
pequeñu cuando se-y echó enriba la presión social, y too por qu’a la fin en realidá la inversión real del Conceyu vaya a ser nula”. La vocera morada enfeó amás que dende l’equipu de gobiernu nun tean cuntando pa la organización del tornéu col Telecable H.oquei Club, “unu de los clubes deportivos más importantes de Xixón”, llamentando que “nun
faen parte a la so masa social nin dexen que’l beneficiu d’un eventu como esti repercuta nel so deporte base”.