El Gobiernu d’Asturies punxo en marcha una nueva campaña de bonos de turismu rural, que nun solu día consiguió una notable rempuesta tanto del sector empresarial como de la ciudadanía. Asina, nes 24 hores que lleven en marcha estos descuentos yá se vendieron 372 bonos y la rede d’agospiamientos axuntaos creció de forma notable, casi un 73%, al pasar de los 208 rexistraos en 2025 a los 360 d’anguaño.

Esta campaña yá sirvió pa impulsar el turismu rural l’añu pasáu. En 2025, Asturies algamó’l so récord históricu nesti tipu d’establecimientos, con 304.979 visitantes. Amás, rexistró un aumentu de visites del 9,6% ente setiembre y avientu, los meses nos que tuvieron activos los descuentos.

Esta iniciativa, concebida pa dinamizar l’actividá y aguiyar el consumu, dexa a la ciudadanía esfrutar de la ufierta turística d’Asturies con ventayes económiques, al beneficiase d’estancies n’agospiamientos de turismu rural a metá de preciu.

Los bonos, que pueden descargase dende ayeri, van tar disponibles hasta que s’escosen. Van poder canxease hasta’l 31 d’avientu de 2026, coles escepciones del 1 de mayu, Xueves y Vienres Santu, y el periodu entendíu ente’l 1 de xunetu y el 15 de setiembre.

Esti sector, líder del turismu rural na España Verde —formada por Asturies, Galicia, Cantabria y el País Vascu—, destaca pola so ufierta d’ecoturismu, la so biodiversidá y el so enfoque sostenible, y constitúi una de les señes d’identidá del turismu asturianu.

Con esti nuevu impulsu, l’Executivu autonómicu refuerza una política turística empobinada al equilibriu territorial, el sofitu al texíu empresarial del mediu rural y el refuerzu d’un modelu que favorez l’actividá mientres tol añu.