“Nun ye tiempu d’alderiques partidistes nin d’estratexes de confrontación». Ye la valoración que’l secretariu xeneral de la FSA y presidente del Principáu, Adrián Barbón, realizó al términu de la xunta de la Comisión Executiva Autonómica que tuvo llugar esti xueves de forma telemática. «La ciudadanía reclama la unidá de los partíos pa lluchar contra’l virus y contra les consecuencies del andanciu. Ye tiempu de xunir esfuerzos y buscar alcuerdos», defendió, al tiempu qu’aseguró que «la FSA-PSOE va dar exemplu”.
Una xunta na que la dirección de la FSA-PSOE sumóse al duelu pol coronavirus. “Sentimos como propiu’l dolor del pueblu asturianu, que demostró tar al altor d’esti retu”, indicó Barbón, quien pidió sumase al homenaxe a les víctimes. Señaló que la Comisión Executiva Autonómica considera “bien interesante” la propuesta de realizar una alcordanza permanente d’esta pandemia, en forma d’escultura, monumentu o símbolu. «Queremos que los asturianos de güei como sobremanera los de la mañana nun escaezan unos fechos que yá camudaron la hestoria de la humanidá”.
Barbón aprofió que ye “una forma de recordar a los finaos y de nun baxar la guardia”. El secretariu xeneral de los socialistes aportunó na necesidá de usar de mázcara, caltener la distancia de dos metros y llavar les manes davezu. “Asturies tien que tar al altor y faer tou lo posible para evitar rebrotes”, afirmó. Barbón treslladó la reconocencia de la Comisión Executiva Autonómica de la FSA-PSOE a tolos trabayadores de los servicios esenciales que nestes selmanes tuvieron “al pie del cañón” y que la so llabor foi “clave”. Destacó coles mesmes que la pandemia punxo de manifiestu la importancia d’apostar por un sistema sanitariu “sólidu y robustu financiáu colos impuestos”, y dexó claro que l’esfuerzu nesti capítulu nun ye gastu sanitariu sinón “inversión en salú y vida”.