Arnau Griso va presentar en Xixón ‘Invasión Bananera’

0
84
Arnau Griso va presentar en Xixón 'Invasión Bananera'
Arnau Griso va presentar en Xixón 'Invasión Bananera'.

Arnau Griso fueron una de les revelaciones de la escena musical n’España en 2018. Con un primer discu ‘Revolución Bananera‘, número dos en llistes de los más vendíos y ensin apenes promoción, los himnos frescos y agitadores de Arnau y Eric, remataron en 2018 con miles de siguidores nes sos redes sociales, Spotify y toa una revolución en youtube. En 2019 arrinca una nueva fola de ‘buenrollismo’ con nueves cites. En toes elles prometen fiestes bananeras épiques, onde Arnau, Eric y tola so banda van dir muncho más allá del clásicu directu… La xira de Arnau Griso va faer parada’l 23 de payares a les 21.30 hores en salar Teatru Albéniz de Xixón.

Arnau Griso (Arnau Blanch y Eric Griso) son directos, frescos y nun tienen la menor idea de cómo llegaron hasta equí… Lo cual fai qu’improvisar y romper el status quo sía una manera más risondera y constructivu para vivir. La so bandera ye que nun precisen bandera y el so oxetivu arimar con allegría enchida y humor intelixente a cualesquier que s’encruz colos sos cantares. Arnau Griso, a lo último, son vida n’estáu puru.

Con más de 70 millones de streams nes plataformes dixital y uno revolución dende Youtube a la conquista de les redes, Arnau Griso publicó’l so álbum debú, ‘Revolución Bananera’, Nº 2 de vientes n’España na so primer selmana. El primera single del proyectu foi ‘El Gusto Es Mio’ que nos traxo branu en bucle, al que lu siguieron ‘Para Que El Mundo Lo Vea’ con un videoclip grabáu íntegramente en Instagram Stories y ‘Desamortil’ onde como científicos, Arnau Griso crean el fármacu definitivo contra’l mal d’amores. ‘Es Gratis’, grabáu mientres la primer Manifestación Buenrollista de la hestoria… Un eventu épicu nel que Arnau Griso punxeron la sorrisa a Barcelona.

La xira de Arnau Griso va faer parada’l 23 de payares a les 21.30 hores en salar Teatru Albéniz de Xixón. Les entraes yá tán a la vienta en www.mestizoproducciones.es. El preciu de los pases para esfrutar del conciertu ye 18 euros más los gastos de xestión. La entrada meet&greet tien un costu de 30 euros más gastos de xestión.