Asturies protagoniza esta fin de selmana La Vuelta

Uviéu, Cangas y L.lena protagonicen los finales d'etapa de los díes 7, 8 y 9 de setiembre

0
126
Asturies protagoniza esta fin de selmana La Vuelta
Asturies protagoniza esta fin de selmana La Vuelta

Asturies va ser protagonista de La Vuelta Ciclista a España la próxima fin de selmana. La caravana de la prueba, compuesta por 2.500 persones ente personal d’organización y seguridá, equipos ciclistes y medios de comunicación, va llegar a Asturies el sábadu 7 per Ribedeva. Va percorrer gran parte de la mariña asturiana hasta llegar a Uviéu, la so primer meta asturiana. Tinéu y Pravia van dar la salida a les etapes de los díes 8 y 9. L’altu del Xardón en Cangas y el de La Cubilla, en L.lena, son los dos finales inéditos qu’apurre Asturies a esta edición. Per primer vegada van instalase trés podios asturianos.

L’equipu de promoción turística de la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu va aprovechar la convocatoria y capacidá de prescripción de la principal prueba ciclista del país p’asitiar la marca Asturies Paraísu Natural ente un públicu fiel y activo, qu’aprecia los valores del deporte y la naturaleza, y que toma La Vuelta como referente de los sos iconos deportivos.

Asina, el Principáu va instalar puntos d’información turística nes salíes asturianes, y va asitiar material promocional nes metes coles mires d’aumentar la visibilidá de la marca dientro de les retresmisiones televisives. Na edición de 2018, les dos etapes asturianes de La Vuelta fueron siguíes por 5,6 millones de telespectadores.

Dientro del programa d’acciones previstes pol Gobiernu autonómicu pa promocionar Asturies como destín deportivu, el Principáu acueye tamién esta selmana la visita d’un equipu de la federación alemana d’altu monte Deutscher Alpinverein, la más antigua y numberosa del país xermanu, con barganal d’un millón d’afiliaos, y de los periodistes de Volata, la prestixosa revista especializada en ciclismu con see y club social en Barcelona.
Coles mesmes, la británica Cyclist Magacín cuntó la selmana pasada col sofitu del Principáu pa realizar dellos itinerarios que van ser oxetu d’un futuru reportaxe p’afayar nueves rutes a los sos llectores.

Asturies, amás, va tener presencia esta seronda en medios de comunicación especializaos en turismu activu y deporte al campu con espardimientu en Reinu Uníu, Portugal, Alemaña y España, acciones que se suman a la participación esta primavera na copa del mundu de ciclismu BTT al traviés de puntos d’información turística nes principales carreres, y el trabayu nos últimos años con federaciones internacionales de senderismo y cicloturismo pa captar prescriptores especializaos dientro de los oxetivos del Programa de Turismu Sostenible 2020.