Martín: «Fairemos de Xixón una ciudá más inclusiva ya con más oportunidaes»

El candidatu de Xixón por la Izquierda aconceyó con usuarios de l'asociación Una ciudad para todos

0
45
Ana Castaño, Javier Suárez Llana, María Antuña ya Aurelio Martín. / IX
Ana Castaño, Javier Suárez Llana, María Antuña ya Aurelio Martín. / IX

El candidatu a l’Alcaldía de Xixón por la Izquierda, Aurelio Martín, visitó esti martes les instalaciones de l’asociación Una ciudad para todos onde aconceyó con usuarios del Centru Especial d’Empléu. Martín comprometióse a facer de Xixón «una ciudá más inclusiva y con más oportunidaes pa toos y toes, especialmente no que cinca a la integración llaboral«. Nesta visita, tuvo acompañáu polos candidatos de la coalición Ana Castaño, Javier Suárez Llana y María Antuña.

Martín afirmó que, pa la coalición, les polítiques sociales concíbense como derechos de ciudadanía que tiene que ser garantizaes pol gobiernu, pero nel que debe xugar un papel muy importante’l movimientu asociativu ya’l tercer sector, poniendo como exemplu la esperiencia d’esta asociación. «Esta entidá, que lleva casi mediu sieglu lluchando polos más desfavorecíos, ye una muestra de lo que ye capaz el movimientu asociativu».

El candidatu a l’Alcaldía de la ciudá dixo que quier que’l primer oxetivu del prósimu gobiernu municipal seya atender a tola ciudadanía y nun dexar a nadie fuera. «El prósimu gobiernu municipal deberá reforzar tolos programes d’atención a les persones, para que funcionen como ferramientes de redistribución de los recursos y contribuyan a equilibrar les desigualdaes». Xixón por la Izquierda propón crear nel próximu gobiernu un área municipal qu’incorpore les polítiques d’empléu, servicios sociales y vivienda para favorecer el desenvolvimientu d’estratexes d’atención integral a les persones, dar continuidá a los programes d’ayudes finalistes complementaries al Salariu Social Básicu y reforzar los servicios d’ayuda a casa y teleasistencia.