El conseyeru d’Ordenación del Territoriu, Urbanismu, Vivienda y Derechos Ciudadanos, Ovidio Zapico, presentó güei n’Avilés el proyectu de construcción de 235 viviendes públiques destinaes a arriendu algamadizu na zona de La Grandiella, que va movilizar más de 30 millones d’inversión global. Les edificaciones van distribuyir en dos parceles allugaes en La Grandiella, con 130 pisos nuna d’elles y 105 na otra.
Zapico, que presentó esta actuación xunto cola alcaldesa d’Avilés, Mariví Monteserin, esplicó que va empezar a materializase a partir de 2026 y que va suponer “un pasu decisivu pa reforzar el parque públicu algamadizu y dar respuesta a les necesidaes de la clase trabayadora de la ciudá”. Amás, esplicó que los presupuestos autonómicos de 2026 van cuntar yá con una partida inicial de 2.465.500 euros pa empezar los trabayos.
El titular de Derechos Ciudadanos sorrayó la importancia d’estremar ente parque públicu social y parque públicu algamadizu y esplicó qu’esta promoción va integrase nesti postreru, empobináu a facilitar l’accesu a la vivienda a persones trabayadores qu’atopen dificultaes nel mercáu llibre.
Amás, destacó que’l Gobiernu d’Asturies tien anguaño en fase de llicitación más de 560 pisos de promoción pública destinaos al arriendu algamadizu, de los cualos doce allúguense n’Avilés. La conseyería trabaya coles mires de licitar otru millar más primero que remate la llexislatura.
En relación colos plazos, Zapico avanzó que la llicitación conxunta del proyectu y la obra va poner en marcha mientres los primeros meses de 2026, una vegada tean vixentes los presupuestos. “Va ser una única unidá alministrativa, de cuenta que’l proyectu y les condiciones de la obra van quedar definíes nun mesmu actu xurídicu”, amestó.
Respectu al entamu de la construcción, indicó qu’entá ye difícil concretar una fecha esacta, magar se preve que pueda empezar en febreru de 2027, unos 14 meses dempués de l’axudicación.
















