Babin: «Nel vestuariu somos una familia y eso treslládase al campu»

"Faía enforma que nun me prestaba xugando tantu como na segunda metá énte l'Albacete"

0
120
Babin
Babin. / Chus Monteserín (Real Sporting)

Nun cree Babin qu’hasta’l domingu l’equipu sintiérase presionáu por nun ganar hasta entós, anque cree que «la victoria apúrrenos confianza, especialmente agora que vamos a un campu tan difícil como’l del Uesca, que tien xugadores d’enforma nivel». Considera que «esta temporada la Segunda dio un pasu importante alantre, qu’hai equipos que se reforzaron perbién». Sicasí, alvierte de que «siempres hai dalguna sorpresa, porque’l presupuestu nun lo ye too».

Respectu al pasáu domingu, considera que «l’equipu tuvo bien ensin y con pelota, xugó un partíu completu». Foi más allá cuando señaló que «facía tiempu que nun me divertía tanto xugando como na segunda metá, con un ambiente que ponía’l pelo de punta». Destaca que «nel vestuariu somos una familia, lo que se tresllada al campu». Sobre’l motivu, piensa qu’ayuda que «hai munchos asturianos, lo que xenera enraigono», de la mesma manera que tamién merez la so considerancia l’amiestu de veteranos y nuevos».

Tien bones sensaciones nuna temporada na que se ve ilusionáu. Prevé coses bones, qu’asume «dende la responsabilidá de sabeme ún de los más veteranos del equipu».