Barbón pide a Podemos y Cs que «desbloquien» la investidura de Sánchez

El presidente del Principáu defende na tradicional bonitada socialista de Tapia l'apueste socialista pol desenvolvimientu industrial na zona del Noroccidente

0
88
Barbón pide a Podemos y Cs que desbloquien la investidura de Sánchez
Adrián Barbón. / FSA-PSOE

El secretariu xeneral de la FSA-PSOE y presidente del Gobiernu asturianu, Adrián Barbón, participó esti domingu na tradicional bonitada socialista de Tapia. Ellí, refirióse a la situación de la contorna del Noroccidente, una zona a la que «los socialistes sentímonos especialmente venceyaos. Sentímonos identificaos col territoriu. Sabemos que ye una de les contornes nes que se sigue más de cerca la necesidá d’unos servicios básicos de calidá, que nós enmarcamos dientro del retu demográficu».

Asina, pidió a los partíos de la oposición que vean más allá del tacticismo, «de xugar a ver quién propón qué». «Sentémonos a analizar les cuestiones que puedan plantegase, ensin prexuicios», dixo. Barbón recordó los pasos empecipiaos pol Gobiernu asturianu pa buscar soluciones al problema demográficu, como la creación d’una comisión específica. Nel casu concretu del Noroccidente, Barbón recordó’l so apueste por que la zona «acueya actividá industrial, non solo amestada al sector ganaderu sinón tamién con otros proyectos como la necesaria ampliación d’ENCE».

El secretariu xeneral de la FSA aluyó tamién a les consecuencies de la falta de Gobiernu n’España. Barbón cuantificó en 200 millones d’euros los fondos qu’Asturies dexa de poder invertir al traviés del nuevu financiamientu autonómicu: «Pido a Xuníes Podemos y Ciudadanos que desbloquien la investidura de Sánchez pa poder encetar la cuestión del despoblamientu y la falta de financiación».