La Conseyería de Transición Ecolóxica, Industria y Desenvolvimientu Económicu va invertir cerca de 670.000 euros pa rematar la rede de saneamientu de San Esteban, en Muros de Nalón, y tratar les agües residuales nuna zona que va dende’l puertu hasta l’área próxima al espigón.
Nieves Roqueñí, conseyera de Transición Ecolóxica, presentó esta mañana’l proyectu en Muros de Nalón xuntu col alcalde, Celestino Novo, y miembros del equipu de gobiernu municipal. «Ye un proyectu importante para esti conceyu y nuna zona sensible como la del baxu Nalón, porque vamos acometer l’últimu tramu del saneamientu que quedaba pendiente en San Esteban, dende’l puertu hasta la zona de les piscines y del restorán que ta cerca del espigón», destacó la conseyera.
La inversión contempla la puesta en serviciu de dellos bombeos simultáneos pa conducir a la rede y tratar na depuradora del baxu Nalón les agües residuales de les viviendes del Paséu Marítimu, de les piscines, d’un restorán y de la futura área d’autocaravanes. Por cuenta de que la zona d’actuación ye dafechu llana y que les distancies ente los puntos d’arramáu y la rede son elevaos, la conexón col colector plantegóse por aciu bombeos en serie.