La zona centru y este de Xixón va sufrir cortes de tráficu esti sábadu pola celebración de la VI Marcha Popular en Patines. El pistoletazu de salida va producise a les once de la mañana. Los casi 400 patinadores saldrán del aparcamientu del patinódromu Manuel Fernández López ‘Manolín’. Van percorrer: Escobiu de los Beyos, avenida Juan Carlos I, Marqués de San Esteban, Melquiades Alvarez, sablera de San Llorienzo, avenida de Castilla, Torcuato Fernández Miranda, Calle Sporting y Jesús Revuelta hasta llegar a Les Mestes.
Los participantes van dir nun bloque continuu y van producise cortes de tráficu’l tiempu mínimu imprescindible. La circulación va quedar abierta al pasu de los patinadores. Depués de casi seis kilómetros peles principales cais de la ciudá, van llegar al Complexu Deportivu de Les Mestes. Ellí va celebrase una ‘folixa’ con carreres de velocidá nel velódromu, discu móvil, xuegos y entrega de trofeos.
La celebración d’esta prueba nun va ser la única que va afecta a la circulación del tráficu esti fin de selmana en Xixón. El domingu los cortes van treslladase a la zona oeste mientres la VI Carrera Popular Dona Vida. La prueba, que va salir de la sablera de Poniente, va percorrer un total d’ocho kilómetros pelos barrios d’El Natahoyo, La Calzada, Moreda y Xove.
Los autobuses d’EMTUSA van sufrir esviadures puntuales y retenciones según se desenvuelva la prueba deportiva. La complexidá de la prueba va obligar a torgar y abrir el pasu nes víes afectaes. Les circunstancies de les esviadures van dir variando, pudiendo haber momentos nos que’l serviciu quede atayáu de forma provisional al pasu de los participantes.