Coxersa duplica la capacidá de la so planta de reciclaxe d’envases

Les obres p’ampliar y modernizar les instalaciones, que supunxeron una inversión superior a los 4,1 millones, van permitir tratar 25.500 tonelaes al añu

0
914
Coxersa duplica la capacidá de la so planta de reciclaxe d’envases y va poder tratar 25.500 tonelaes al añu.

El Consorciu pa la Xestión de Residuos Sólidos d’Asturies (Coxersa) remató les obres de modernización y ampliación de la planta de reciclaxe d’envases de Serín. La instalación va poder tratar el doble de material depositao nos contenedores mariellos, hasta algamar les 25.500 tonelaes al añu.

Esta obra, que s’allargó 15 meses, supunxo una inversión de 4.195.931 euros y foi la primera de les aprobaes pol Gobiernu d’Asturies en marzu del 2018, que, con un presupuestu de más de cinco millones, tienen como oxetivu avanzar na xestión de los residuos. L’aumentu de la capacidá de la planta d’envases, que tenía como tope la xestión de 12.000 tonelaes por añu, garantiza’l tratamientu afayadizu nel futuru.

«El reciclaxe tien que ser y ye una xera que concierne a tola sociedá»

La primer fase de los trabayos valió pa aumentar la nave de clasificación d’envases, que’l so desenvolvimientu axudicóse a Iguastur S. L. Na segunda fase, la empresa escoyida, Constructora de Calaf S.A.O., anovóse la maquinaria de selección, que va procesar hasta siete tonelaes por hora. En concreto, adquiriéronse equipos más modernos, que perfeccionen l’automatización de la instalación y ameyoren les condiciones de seguranza de los trabayadores.

El conseyeru de Mediu Ambiente, Benigno Fernández Fano, destacó qu’esta obra supón un pasu más nel cumplimientu de los oxetivos de reciclaxe qu’afita la normativa comunitaria. «El reciclaxe tien que ser y ye una xera que concierne a tola sociedá, a les alministraciones que ponen los medios técnicos necesarios y a los ciudadanos que realicen un actu fundamental pal mediu ambiente», destacó.

Otra manera, Coxersa amplió tamién el depósitu de seguranza de residuos industriales, que garantiza la so capacidá hasta’l 2028. El proyectu consistió nel movimientu de tierres y l’aumentu de la impermeabilización doble con llámines de polietilenu d’alta densidá y magre que garantiza la protección del suelu y del agua soterraño. A esti depósitu lleguen residuos industriales sólidos con componentes peligrosos como ceniza, escoria, basa estabilizao o tierra contaminao, ente otro.

Coxersa duplica la capacidá de la so planta de reciclaxe d’envases y va poder tratar 25.500 tonelaes al añu.