Cuatro persones resultaron afectaes, una con quemadures y tres por inhalación de fumu, na quema d’una residencia de mayores en La Barganiza, en Siero.

Según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU) la víctima de mayor gravedá ye un varón de 73 años que foi evacuáu con quemadures y pronósticu grave, pendiente de más pruebes y hasta nueva valoración médica, al Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA), n’Uviéu. Foi atendíu pol equipu médicu de la UVI-móvil d’Uviéu.

Al HUCA tamién fueron evacuaos por inhalación de fumu otru tres varones, dos d’ellos, de 67 y 59 años, tamién residentes de la instalación. Fueron treslladaos na ambulancia de soporte vital básicu de Posada de Llanera que se movió al llugar col equipu d’Atención Primaria de Llugones y n’una ambulancia convencional.

El fueu xamuscó l’habitación onde s’anició la quema y el fumu tamién afectó a la d’al llau. Eses dos habitaciones son les úniques que quedaron fuera d´usu. El restu de los residentes fueron reasitiaos nes instalaciones en dándose por estinguida la quema, ventiláu´l llugar y revisáu colos detectores que toles habitaciones quedaren llibres non yá de fumu, sinón de gases tóxicos.

Na residencia había un total de 132 persones, en dos módulos y nel afectáu pola quema confinóse en zona segura a unos 40 residentes mientres los bomberos apagaben el fueu y rastrexaben el llugar p’asegurase de que nun había más afectaos.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112-Asturies recibió l’avisu a les 01.43 hores. Na llamada indicaben qu’empecipiara una quema na habitación d’un residente. Había cuarenta persones na planta. Tán sacándolos del llugar.

La Sala 112 del SEPA activó a efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA) con base nos parques de La Morgal, Samartín del Rei Aureliu y Villaviciosa anque los postreros nun llegaron a intervenir, habiendo llegao al incidente los efectivos de La Morgal que dieron por controlaáu´l fueu. Tamién se movilizó a dos xefes de zona y a un xefe supervisor.

Cuando los primeros efectivos de bomberos llegaron a la residencia comprobaron que´l fueu taba prácticamente estintu. Dos trabayadores habíen apagao les llapes con dos estintores, amás de rescatar al home que s’atopaba na habitación. Tamién evacuaron a parte de los residentes a una zona segura.

Los bomberos confinaron a parte de los residentes nes sos habitaciones y el restu, unos 40, fueron evacuaos a una zona segura. Amás rastrexáronse toles habitaciones para verificar que nun hubiera más afectaos. N´apagaes les llapaes, desescombrao y ventilao tamién, comprobóse col detector que toles instalaciones tuvieren llibres de fumu y gases.

Servicios sanitarios y cuerpos de seguridá acuden al llugar de la quema.

L’incidente, amás d’a los bomberos y al SAMU, comunicóse a la Guardia Civil qu’unvió, según informaron al 112, siete patrulles. Tamién tuvo avisu la Policía Local de Siero, que mandó axentes a la zona.

Rematada la intervención, a les 03.18 hores, Bomberos del SEPA retiró del llugar para tornar a la so base onde llegaron a les 03.53 hores.