Asturies volverá ser protagonista, coles llegaes al Cuitu Negru y Llagos de Cuadonga, de la próxima edición de La Vuelta, que va pasar pela comunidá ente’l 31 d’agostu y el 3 de setiembre. La organización destacó’l pesu que va tener la comunidá na ronda ciclista mientres la presentación de les etapes asturianes.

El primer contactu de La Vuelta con Asturies va ser el 31 d’agostu, cuando los corredores van entrar a la comunidá nel intre de la etapa que va xunir les localidaes llioneses de Villafranca del Bierzo y Vil.lablinu. Van facelo mientres 81 kilómetros, en xubiendo pela so vertiente sur el puertu de Zarréu pa dirixise a Cangas del Narcea, onde van xirar escontra’l puertu de L.leitariegos, camín de la meta na capital de la contorna de L.laciana.

Al otru día, el 1 de setiembre, el pelotón va salir de L’Infiestu y va enfrentase a una curtia (142 kilómetros) pero dura etapa de monte qu’inclúi dos ascensos al puertu de la Colladiella, de primera categoría, y llegada n’altu al Cuitu Negru, el techu de la estación d’esquí de Valgrande-Payares, con 1.843 metros d’altitú y de categoría especial.

Loscorredores van disponer el 2 d’agostu d’una xornada de descansu pa siguir el día 3 cola postrera de les etapes asturianes, con salida en Lluanco. El percorríu, de 181 kilómetros, inclúi’l pasu polos altos del Fitu y Collada Llomena, de primera categoría, y conclúi col emblemáticu ascensu a los Llagos de Cuadonga, de categoría especial.