El Muséu del Pueblu d’Asturies recibió la donación de preseos, publicidá y documentación
gráfica de «Calzados Chiqui» y d’otres tiendes de calzáu que pertenecieron a la familia Rodríguez Serrano, de Xixón. Una pequena selección d’estos materiales espónense yá na recepción del muséu.

La donación esta formada por un biombu lluminosu col logotipu y l’imaxe de Calzados
Chiqui; bocetos del diseñu de Chiqui; figures de madera y metáliques recortaes cola imaxe de Chiqui vistíu d’asturianu, Primer Comunión, gladiador, caballeru, caballeru medieval,
estudiante y vaqueru; bolses; encabezamientos comerciales y publicidá; calcomaníes; bigornies de zapatos; soportes publicitarios de marques de calzaos que se vendíen nesti comerciu, y un interés, que la familia guardaba con muncho ciñu: un cheque bancariu de 10.900 pesetes, de 1988, robláu por Severu Ochoa que yera veceru de Creaciones
Monsy.

La donación inclúi amás la cesión d’imaxes de la relevante colección de fotografíes de les trés zapateríes que rexentaron la familia Rodríguez Serrano, en Xixón. Estes fotografíes dexen conocer la rica realidá del comerciu xixonés dende 1950 a l’actualidá, documentando los cambeos realizaos a lo llargu del tiempu nes sos instalaciones y muebles, la decoración y, poques gracies, los escaparates, que son los protagonistes de munches d’estes imaxes. Hai fotografíes de gran calidá feches por Semeya L.lena, de Xixón.

La tienda Calzaos Chiqui» foi fundada polos hermanos Rodríguez Serrano na plaza del
Parchís, en Xixón. Los hermanos José Manuel, José Luis, José Ramón, Mari Carmen y María Luisa formen parte d’una saga dedicada al negociu de la zapatería, qu’empecipiaron los sos padres Simón Rodríguez y Rosario Serrano. Empezaron con «Calzaos El Caprichu» y siguieron con «Creaciones Monsy», dambes asitiaes na comercial cai Corrida.