Detenida una muyer por rompe-y el llabiu al so home

La muyer, M.M.D.A. de 44 años d'edá, dio-y dos puñetazos al so home en presencia de los axentes

0
1036

La Policía Local de Xixón detuvo na madrugada del vienres a una muyer como autora d’un delitu de mancadures nel ámbitu familiar. Los fechos tuvieron llugar n’avenida Hermanos Felgueroso. La llamada provenía de la so propia pareya, quien a la llegada de los axentes presentaba’l llabiu rotu y sangraba pela boca. Delantre de los axentes, y mientres tenía llugar la intervención, la muyer, M.M.D.A. de 44 años d’edá y vecina de Xixón, llanzó de nuevu dos puñetazos al so home, teniendo que ser amenorgada polos policías.

Nun foi la única intervención por violencia nel ámbitu domésticu d’esti fin de selmana. Un home foi deteníu’l domingu, a les 22.25 hores n’avenida de la Constitución. Dellos testigos sollertaren que J.L.F.S., de 28 años d’edá y vecín de Siero, taba aldericando y garrando pol pescuezu a una muyer.

Amás d’estes intervenciones, la Policía Local realizó mientres el fin de selmana casi 300 pruebes d’alcohol y drogues dientro de los programes de controles preventivos. D’elles, namás un conductor dio positivu en drogues, motivu pol que foi denunciáu. La Policía Local de Xixón, empezó güei llunes una campaña de controles preventivos d’alcohol y drogues na conducción. La campaña va durar una selmana y va desenvolvese paralelamente nel restu del país. Na mesma campaña realizada l’añu pasáu nestes feches, la Policía Local de Xixón, realizó concretamente 978 pruebes, de les que siete tuvieron resultancies positives, cuatro n’alcohol y trés en drogues.