Deteníu en Xixón con trés grandes bolses de mariguana

0
539

La Policía Local detuvo a un home por un presuntu delitu contra la salú pública. Asocedió alredor de les 20.30 hores del martes cuando los axentes dieron l’altu a un vehículu que tenía la ITV caducada y fuera denunciáu por robu. N’él viaxaba J.S.S., de 38 años d’edá y vecín de Villaviciosa, quien manifestó que nel so día lo denunció él mesmu pero pensaba que la denuncia por sustracción fuera retirada.

Los axentes fixeron una inspección técnica del mesmu y atoparon trés bolses de plásticu con mariguana. Atopábense nel interior d’una mochila que s’atopaba nel asientu del copilotu y esprendía un fuerte golor a esta sustanza. Coles mesmes, al pie de la palanca de cambeos, fueron alcontraos dos teléfonos móviles y 200 euros na cartera del conductor.

L’home foi deteníu por un presuntu delitu contra la salú pública. Amás, realizáronse-y pruebes d’alcohol y drogues en dependencies policiales, dando positivu por presencia de cocaína nel so organismu. El coche foi inmovilizáu y puestu a disposición xudicial como preséu del delitu y cursáronse les pertinentes denuncies por non disponer d’ITV n’orde nin realizar el cursu de reeducación tres retiráse-y el permisu de conducir.