Dos mancaos nun accidente de tráficu en Mieres

Dos persones, un varón y una muyer, resultaron mancaos graves esti domingu en sufriendo un accidente de tráficu

0
802
Dos mancos nun accidente de tráficu en Mieres

Dos persones, un varón y una muyer, resultaron mancaos graves esti domingu en sufriendo un accidente de tráficu en Mieres. El vehículu nel que circulaben salióse de la vía, por causes que se desconocen, nel AS-375, al altor del puntu kilométricu 17,500, en La Peña, na zona de Los Mallos. Según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU) los dos persones mancaes fueron treslladaes al Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA). Por cuenta de más pruebes y hasta nueva valoración médica’l so pronósticu ye reserváu.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies recibió’l primer avisu a les 17:06 hores. Na llamada indicóse qu’un coche saliérase de la vía y topetara contra una farola. Darréu movilizáronse cinco efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA), con base nel parque de Mieres. Una vegada na zona, los efectivos de bomberos escarcelaron a dambos ocupantes. De primeres, pel llau del conductor, estraxeron del interior del coche al varón. De siguío, col equipu d’escarcelación, los bomberos quitaron la puerta del automóvil del llau del copilotu. Cola pinza y el cilindru separador los efectivos de bomberos fixeron buecu nel coche para poder dar en la escarcelación de la muyer mancada. N’inmovilizándola, los efectivos sacar del turismu cola tabla de rescate.

Los efectivos de bomberos dieron por rematada la intervención a la so llegada a base, a les 17:57 hores. La sala del 112 del SEPA comunicó’l sucesu a la Guardia Civil y al SAMU qu’activó la UVI Móvil de Mieres y la UVI Móvil de Llangréu.