La Conseyería d’Educación publicó güei nel Boletín Oficial del Principáu (Bopa) la segunda convocatoria d’ayudes a los conceyos pa financiar infraestructures y equipamientos para la creación de nueves places públiques de primer ciclu d’Infantil (0 a 3 años). Les corporaciones disponen hasta’l 3 d’abril pa presentar les solicitúes.

Los conceyos beneficiarios van poder costear inversiones que se produxeren ente’l 1 de xineru y el 31 d’avientu de 2023. El pagu va ser antemanáu y los conceyos van tener un mes de plazu pa xustificar los gastos, a cuntar dende la conclusión de les actuaciones subvencionaes.

Nesta nueva convocatoria -enmarcada nel Plan de Recuperación, Tresformamientu y Resiliencia de la Unión Europea- van partise 6,35 millones en réxime de concurrencia competitiva. El Conseyu de Gobiernu autorizó esta partida en febreru.

El programa d’impulsu de la escolarización nel primer ciclu d’Educación Infantil contempla trés modalidaes d’ayudes:

Pa obres de construcción d’un nuevu edificiu o pa la rehabilitación integral d’un inmueble col fin de destinalo a escuela de 0 a 3, la cuantía de la subvención puede algamar los 150.000 euros per unidá.

Pa l’ampliación esterior d’aules n’edificios yá creaos, col fin de destinales a escuela de 0 a 3 años, les ayudes tienen una llende máxima de 90.000 euros per cada unidá.

Pa obres interiores d’adaptación de centros yá en funcionamientu que quieran destinar parte del edificiu a escuela de 0 a 3 años, les ayudes algamen una llende máxima de 70.000 euros por nuevu unidá.

El programa contempla tamién ayudes pa equipamientu interior o moblame d’hasta 60.000 euros per centru educativu.

La convocatoria d’ayudes vuelve priorizar a la población infantil d’unu y dos años, l’accesu en zones de mayor riesgu de probeza o esclusión social y la cobertoria de zones rurales, col propósitu de compensar los efectos qu’eses desigualdaes provoquen nel alumnáu.