El Prestoso Fest ye, ensin dulda, un festival fechu dende’l ciñu y con gran arguyu pol llugar onde se realiza. Namás llegar al recintu afayadizude festival asitiáu en  Las Barzaniellas puedes ver cómo s’integra a la perfección na redolada de monte que l’arrodia. Amás del cartelu musical, mientres el festival hebo munches actividaes paraleles que ponen en valor la forma de vida y el folclor de los habitantes de la contorna.

El xueves foi’l día de puertes abiertes de festival como recuerdu al so décimu aniversariu. Anque acompaño’l orbayu mientres tol día pudo esfrutase d’un cartelu casi na so totalidá de bandes asturianes. Inaguró el festival Lo Nuëso siguíu de Tania Pereira, Pablo Und Destruktion, Pinguïno, Los Manises y rematando la nueche DJ Chame.

El vienres empezó la xornada del Prestoso nel Monesteriu de Corias con una sesión vermú de la mano de Marcos Bighouse. Pela tarde, yá nel prau de Las Balzaniellas empezó la tarde con Repion y Belako, siguiendo con Los Bichos, banda formada integramente por muyeres, llegaron dende Londres pa facer baillar a los asistentes al festival al ritmu de la cumbia sicodélica, rematando la nueche con Viva Belgrado y Kokoshca.

El sábadu, nel escenariu Momentos Alambra pudimos esfrutar d’una sesión vermú con La vilba de Angelin y Los míticos del Chimbozaro. Pela tarde de vuelta al prau de Las Balzaniellas, pudimos esfrutar de Pablo Pablo que conquistó a tolos asistentes, siguíu de Pony Bravo y de cabeza de cartelu Nacho Vegas que actuó con tola so banda y col Coru Antifascista Al Altu La Lleva, onde hebo momentu pa la reivindicación de Les Seis de la Suiza. Yá de madrugada Triángulu d’Amor bizarro y AKDk punxeron a baillar a tol festival rematando l’últimu día con Mediocre DJ.