El Sporting más solidariu

Los xugadores roxiblancos entregaron les botes pa la campaña d'Abdou, el mozu senegales llegáu a España en patera

0
103
La plantiya del Sporting con Abdou. / Juan Llavio (Real Sporting)
La plantiya del Sporting con Abdou. / Juan Llavio (Real Sporting)

Los xugadores del Sporting amosaron esti martes el so llau más solidariu. Entregaron les botes pa la campaña que lleva a cabu Abdou, el mozu senegales llegáu a España en patera que vistió la camiseta del club hasta la categoría de División d’Honor. Amás de realizar un grau técnicu de fútbol, completó los estudios de Maxisteriu. P’ayudar a los mozos del so país d’orixe, lleva a cabu esta campaña, a la que sumóse decididamente’l Sporting de la mano de la so Fundación.

Asina foi l’empiezu d’un entrenamientu que se desenvolvió n’una mañana soleyera. N’él participaron un importante númberu de xugadores del filial, dáu’l númberu d’ausencies de xugadores de la primer plantiya.

Traver sometióse preventivamente a tratamientu y fisioterapia, por cuenta de problemes de aductores. Tamién por molesties y dolencies diverses, completaron l’entrenamientu nel ximnasiu Alex Alegría, Geraldes, Álvaro Jiménez, Hernán Santana y Djurdjevic. Aitor García y Dani Martín realizaron carrera continua col readaptador. Finalmente, prosiguen cola so recuperación Isma Cerro y Diego Mariño tres los sos respectivos pasos pol quirófanu.

Mañana xueves, nuevamente entreamientu en Mareo a les 10.30 hores de puertes abiertes. Va ser la última sesión col equipu esta temporada de Dani Martín, que se va incorporar a la Selección Española Sub21. Tamién foi convocáu con Martinica Babin, magar nel so casu va sumase al términu de la temporada.