4.125 estudiantes examínense de la EBAU n’Asturies

Les pruebes van desenvolvese del martes 4 al xueves 6 de xunu. La publicación de les notes va llevase a cabu'l 14 de xunu

0
79
4.125 estudiantes examínense de la EBAU n'Asturies

Un total de 4.125 estudiantes, 2.295 muyeres y 1.830 homes, van examinase de la Prueba d’Evaluación de Bachilleratu para l’Accesu a la Universidá (EBAU) correspondiente a 2019, que s’empecipia esti martes. Esto supon una medría del 3,02% al respective de 2018, cuando les y los estudiantes convocaos al exame fueron 4.004.

Los exames van desenvolvese hasta’l xueves, día 6. La publicación de les notes va llevase a cabu’l 14 de xunu al traviés de la páxina web de la Universidá d’Uviéu. El tribunal va tar compuestu por 390 persones. El númberu de sedes para l’exame de xunu va ser de trece: cuatro n’Uviéu, tres en Xixón, dos n’Avilés, y una en Mieres, Ribeseya, Cangas y Tapia. Pela so parte, la convocatoria estraordinaria va tener llugar del 2 al 4 de xunetu.

Los estudiantes titulaos de Bachilleratu tendrán d’esaminase de les 4 asignatures, que constitúin la fase d’accesu, cursaes en segundu cursu de bachilleratu según la modalidá ya itinerariu realizáu. Cada exerciciu de la fase d’accesu va calificase de 0 a 10 puntos. La calificación de la fase d’accesu va ser la media aritmética de les calificaciones numbériques llograes en caúna de les materies, espresada nuna escala de 0 a 10 puntos con trés cifres decimales y arrondada a la milésima. Esta calificación tendrá de ser igual o superior a 4 puntos para faer media cola calificación final del bachilleratu.

La nota de la EBAU va calculase sopesando un 60 por 100 de la calificación final del Bachilleratu (NMB) y un 40 por 100 de la calificación de la fase d’accesu de la prueba (CFA). Entenderase qu’un estudiante o una estudiante axunta los requisitos d’accesu cuando la resultancia d’esta ponderación sía igual o superior a 5 puntos.