La Conseyería de Facienda trabaya dende va meses nuna reforma del impuestu sobre la renta de les persones físiques (IRPF) pensada pa beneficiar a la gran mayoría social d’Asturies: les clases medies y trabayadores. El titular d’esti departamentu y voceru del gobiernu, Guillermo Peláez, esplicó güei qu’esa midida va traer un cambéu de los tramos del tributu pa que les rentes medies y baxes paguen menos nel próximu exerciciu.

“Bien llueu vamos alzar la propuesta al Conseyu de Gobiernu, porque la revisión de la tarifa del IRPF esixe un gran trabayu técnicu nel qu’agora tamos trabayando. En tou casu, el cambéu enmárcase na vía fiscal asturiana, que siempres busca beneficiar a la gran mayoría social”, precisó Peláez.

El titular de Facienda recordó que dende qu’Adrián Barbón asumió la presidencia d’Asturies fuéronse introduciendo pasu ente pasu deducciones fiscales que traen beneficios pa les clases mediu y trabayador y que se traducen nun aforru tributariu de 70 millones. “La xusticia fiscal ye la llave de la xusticia social”, repitió’l conseyeru, quien alvirtió que los partíos de la derecha namás piden rebaxes pa les grandes rentes y los patrimonios más elevaos. “Ehí sí que nun nos van atopar”, afirmó.

Per otru llau, el conseyeru encamentó a toles persones contribuyentes que, de cara al entamu de próxima campaña de la renta, revisen los borradores de la so declaración pa comprobar si pueden beneficiase de delles de les deducciones de la vía fiscal asturiana vixentes.