Foru defende l’Arcu: «Nun nació contra nengún otru eventu»

0
900

Montserrat López llamentó la decisión del equipu de gobiernu de suprimir l’actu institucional del Festival Arcu Atlánticu. «Nun va haber un actu institucional p’amosar el sofitu institucional qu’esti eventu merez, como demuestren los 175.000 visitantes de la última edición nes actividaes puramente culturales». La conceyala de Foru refugó d’esta manera les pallabres de l’Alcaldesa sobre la falta de «refrendo del públicu».

«El PSOE tendría d’esplicar por qué fai de menos al Festival Arcu Atlánticu, dedicáu por cierto anguaño a les muyeres», añadió López. Amás consideró que «el Festival ye l’amuesa más visible de sofitu municipal al patrimoniu cultural asturianu y nun podemos dexar que s’abandone». «Nun nació en contraposición a nengún otru eventu», dixo en referencia a la Selmana Negra. El Festival púnxose en marcha mientres el primer mandatu de Carmen Moriyón y anguaño va celebrar la so octava edición.

«El Festival surde coles mires de recuperar, caltener y emponderar el nuesu patrimoniu cultural, y fomentar la unión ente los pueblos que configuren l’Arcu atlánticu européu con Xixón y Asturies”, recordó. «Esi foi’l patrón de toles ediciones hasta agora», que cuntaron, recordó, «con participación de ciudaes de trés países, Portugal, Francia y España; y de una decena de conceyos de fora d’Asturies».

López manifestó «el más absolutu refugu a la desapaición d’esti Festival, daqué que yá se plantegó per parte del PSOE». La conceyala llamentó’l «sectarismu» del Gobiernu d’Ana González. «Nun sería deseable que tola so política pa los cuatro años sía reaccionar contra lo que se fixo hasta agora», remató.