La Selmana Negra vuelve a Xixón

Más de cientu venti escritores confirmaron la so participación nes distintes actividaes programaes

0
264

Vuelve la Selmana Negra. Del 5 al 14 de xunetu los terrenos del antiguu astilleru Naval Xixón van ser de nuevu la sede del festival lliterariu, cultural, reivindicativu y popular más llonxevu d’España. El cartelu d’esta edición ye obra del dibuxante español Víctor Blanco, conocíu internacionalmente poles sos obres nel cómic con títulos tan significativos como Polar o Filthy Rich.

[Consulta’l programa completu d’actividaes de la XXXII Selmana Negra]

Más de cientu venti escritores confirmaron la so participación nes distintes actividaes programaes. Nesta edición destaca la interesante presencia d’autores en llingua inglesa. Tres venti años d’espera vien l’irlandés John Connolly, unos de los maestros mundiales del xéneru negru. Otros recién llegaos al públicu español como Steve Cavanagh, especialista en thrillers llegales, Joseph Knox que col so opera prima Serenes convertir n’una revelación para la crítica lliteraria y Anthony Horowitz, unu de los grandes de la lliteratura xuvenil inglesa amás de ser guionista de series de televisión.

L’humor y la risa vienen de la mano de Edu Galán y Darío Adanti, los componentes más destacaos de la revista Mongolia. Van presentar La Biblia negra de Mongolia y de Marta Flich, que lo fadrá con Necroeconomía. La poesía tamién tien el so llugar nel festival al traviés de les velaes nocherniegues del sábadu 6 protagonizada por Carlos Salem y de un llargu plantel de poetes: Escandar Algeet, María Nieto, Pablo Cortina y Carolina Sarmiento y la del día 13 conducida por Luis García Montero con Luisa Castro, Martín López Vega, Angels Gregori, Xuan Bello y Kirmen Uribe.