Gijón Fútbol Femenino y UC Ceares tan acabantes d’espublizar un comunicáu na so web y redes sociales, nel que denuncien los ataques del Patronatu Deportivu Municipal de Xixón a los dos clubes y que dificulten enforma el llabor que desenvuelven na ciudá. D’esta manera, enumeren y desgranen una serie de socesos no que cinca a los clubes:

  • La retirada del conveniu que dende fai más de 15 años tenía l’UC Ceares y pol cual llevaba Xixón na so camiseta. Esti conveniu algamaba una cifra pequeña pero importante del presupuestu del club (6000€, alredor del 5%). Esta cantidá caltúvose mientres la temporada na que l’equipu tuvo na 2ª RFEF, ya que, siendo impropia de la categoría (otros conceyos sofitaron a los sos clubes con 10 o 20 veces más), los clubes entendieron nesi momentu que nel casu de Xixón un aumentu podría comprometer el presupuestu municipal y perxudicar a otres entidaes deportives de la ciudá. Agora, retírase dende’l PDM por un cámbeu de criteriu, según el Patronatu, ensin tener en cuenta esti fechu, ni la llabor social, ni la llaboral (contando’l club con mozos con ficha profesional dada d’alta en seguridá social) que se realiza y nun reconociendo l’estatus nacional de la 3ªRFEF. Amás, el retiru d’esi sofitu foi d’improvisu, ensin plazu pa poder optar a otres ayudes.
  • La retirada del conveniu de la sección de fútbol del Gijón Fútbol Femenino. Esta acción vien motivada teóricamente pol so descensu pero realizada enantes de que se confirme’l mesmu por posibles renuncies d’otros clubes, y ensin tener en cuenta que tal decisión sin preavisu puede provocar un pasu atrás en tola estructura organizativa y dificultar que l’equipu pueda recuperar la categoría cuanto enantes, amás de xenerar incertidume institucional y comprometer el so futuru. Pa más agraviu, en descensos d’otres entidaes en temporaes anteriores, siempres se-yos caltuvo los convenios mientres un tiempu, actuando como “fondos paracayíes”.
  • La cantidá del conveniu del Xixón Fútbol Femenín de Fútbol Sala. L’equipu xubió a 2ª División, segunda categoría del fútbol sala nacional, queda mui per debaxo de les ayudes que reciben otros equipos de la ciudá nuna categoría similar (recibirá menos del 50%).
  • La esclusión de les categoríes territoriales femenines de la llinia de sovenciones de Fomentu del Fútbol Base pa la presente convocatoria, categoríes nes que compiten los equipos B y C, xuveniles y cadetes respectivamente, al nun esistir categorías cadete nin xuvenil exclusivamente femenines. Esti cámbeu de criteriu xenera una inxusticia no que cinca al fútbol masculín y rompe un consensu que databa de fai más de una década.