Na xornada d’ayeri sábadu Rodrigo Cuevas difundía en redes sociales el videu nel que s’amosaba una agresión verbal ya intentu d’agresión física homófoba a un rapaz en Xixón.

Dos mozos insultaben y amenazaben a la víctima y a la taxista que lu tresportaba, tentando abrir la puerta del taxi a golpes. «Tienes un maricón en el coche» recriminaben a la taxista, que con valentía respondió desafiante anque visiblemente nerviosa, «¿y qué pasa, y qué pasa?». El taxi arranca fuxendo y l’agredíu avísalos abriendo la puerta y visiblemente nerviosu pola situación d’amenaza a la so vida que ta viviendo: «¡Qué os den por culo, gilipollas, os tengo grabaos!».

Gracies al videu grabáu pola víctima y a la collaboración ciudadana nes redes sociales güei fueron identificaos y la víctima anunció que va poner denuncia de forma inmediata.

Un casu más d’ataque homófobu nes cais de Xixón, una ciudá na que la so alcaldesa Carmen Moriyón decidió negase a colgar esti añu la bandera LGBTQ+ coincidiendo col Día del Arguyu. Les posiciones homófobes ya intolerantes nun paren de ganar espacios nun conceyu que se carazterizaba pola so tolerancia y llibertá.

Videu del casu y la denuncia:

Ver videu.