La Comisión de Facienda da lluz verde al ‘IBI pa ricos’

0
72

La Comisión de Facienda dio lluz verde al proyectu d’ordenances fiscales pal próximu añu 2020, colos votos a favor de PSOE, Podemos-Equo ya Izquierda Xunida. La conceyala del ramu, Marina Pineda, comunicó ayeri que l’equipu de Gobiernu algamó un alcuerdu con Podemos-Equo qu’inclúi «pequenos cambeos del proyectu, pero nun alteria la esencia del mesmu».

Nesti sentíu caltien el tipu de IBI diferenciáu del 0’79, según la medría del tipu para Bienes con Característiques Especiales y les tarifes propuestes para EMA, EMULSA, EMTUSA y el Patronatu Deportivu Municipal, por casu. El gobiernu municipal aceptó les enmiendes presentaes por Podemos-Equo pa caltener la bonificación pa vehículos históricos y de más de 25 años; caltener la tarifa de ORA pa residentes; y acometer axustes na organización del serviciu d’ayuda a casa. Tampoco se va xubir la tasa por tenencia d’animales de races potencialmente peligroses.

El gobiernu municipal algamó un compromisu con Podemos-Equo para encetar l’alderique presupuestariu «ensin llínees encarnaes nin chantaxes», esplicó. Pineda tamién señaló que, sicasí, la negociación presupuestaria ta abierta al restu de grupos políticos municipales.