La Feria de Muestres pieslla edición con 724.314 visitantes

Esta cifra constitúi la mayor cifra de la hestoria del certame, superando los meyores datos hasta la fecha, que se produxeren na edición de 2017

0
107
La Feria de Muestres pieslla edición con 724.314 visitantes

La 63 Feria Internacional de Muestres d’Asturies concluyó esti domingu con un balance final de 724.314 visitantes. Esta cifra constitúi la mayor cifra de la hestoria del certame, superando los meyores datos hasta la fecha, que se produxeren na edición de 2017. Nun comunicáu, la Cámara de Comerciu de Xixón valoró estos bonos datos porque «consoliden l’altu nivel d’aceptación amosáu polos ciudadanos, lo que dexó asitiar a la Fidma como la más visitada d’España».

Este cifres, destaquen, respuenden tamién al ésitu de los espositores, verdaderos protagonistes de la Feria. Amás de los miles de visitantes asturianos, pol recintu ferial Luis Adaro pasaron numberoses persones procedentes del restu de comunidaes autónomes y d’otros países. L’axenda d’actos institucionales, que tomaron bien distintos ámbitos como l’económicu, empresarial, políticu, social, cultural, formativu, deportivu o científicu, supunxeron tamién otru de los grandes curiosos de la Feria, superando’l centenar los celebraos mientres los 16 díes de duración.