La escuelina autonómica Carbayoninos, d’Uviéu, va empecipiar la so actividá n’ochobre, de forma simultánea, nes sos dos sedes de Les Campes y el Colexu Públicu San Llázaro-Escueles Blanques. Les obres de la primera yá tán concluyíes, mientres que la segunda sede se recepcionará esta selmana. La escuela yá tien nomada a una directora.

L’apertura de la escuelina Carbayoninos va coincidir, por tanto, cola inauguración de les dos escuelines de Siero –Los Polesinos, de La Pola Siero, y Mundu Feliz, de Llugones– y, probablemente, con Los Cuscurrusquinos, de Sariegu.

La conseyera ufiertó estos datos mientres la so visita al CP San Llázaro, la primera que realiza específicamente a un centru educativu dende la so toma de posesión. Tamién participaron la directora xeneral de Centros y Rede 0-3 Años, Paula Fernández, y l’inspectora de referencia del centru, Natalia Suárez.

Ledo tuvo acompañada pola nuevu directora del colexu, Susana Suárez, l’equipu directivu y el presidente del AMPA, Gonzalo Riestra. Mientres el percorríu, visitaron la esposición Muyeres na hestoria, esplicada por un grupu d’alumnos y alumnes. Tamién guardaron una clase d’Educación Física y esfrutaron del estrenu d’un cantar interpretáu pol profesor y l’alumnáu de 6º de Primaria. A lo último, la conseyera caltuvo un alcuentru col claustru.