Llamedo: «Podemos parece empeñado en desentenderse del futuro de Asturias»

La secretaria d'Organización de la FSA-PSOE reclama a la formación morada "una voluntá real de diálogu y alcuerdu"

0
722

Gimena Llamedo llamentó esti miércoles l’actitú que Podemos ta amosando «nesta fase decisiva de la negociación presupuestaria«. La secretaria d’Organización de la FSA-PSOE pidió a los sos dirixentes que «en llugar d’enanchar les diferencies al traviés de los medios de comunicación amuesen una voluntá real de diálogu y alcuerdu». «Paez que Podemos s’empeña en desabrise del futuru d’Asturies y opta pol cálculu políticu y el tacticismu», señala. Llamedo recuerda que la FSA-PSOE lleva selmanes pidiendo a Podemos que tresllade les sos prioridaes en distintes árees, como ciencia o conectividad, como s’alcordara na última xunta. Esa información nun llegó entá. «Tán ausentes de la negociación por voluntá propia», remarca, nuna actitú que, al so xuiciu, ye «incoerente».

Llamedo añadió que «dos nun apauten si unu nun quier» y aprofia que los socialistes «vamos siguir buscando l’alcuerdu». Llamedo destacó que, pese al escasu marxe de que dispon el Gobiernu, fíxose un esfuerzu notable por incluyir nel presupuestu aquelles cuestiones que Podemos treslladó como prioritaries. Ente les midíes más relevantes destaca l’impulsu de l’atención bucodental nel tramu de cero a seis años; qu’el 70% de les families asturianes esfruten de bonificaciones totales o parciales nes escueles de cero a trés años, incluyendo la matrícula gratuita pal tercer fíu y siguientes y l’ampliación de la rede. Tamién s’aceptó’l plan de choque p’amenorgar un 75% la espera en dependencia. «Y too ello al empar qu’aumentamos la capacidá d’inversión, reforzamos l’apueste pola ciencia, comprometemos a un apueste decidíu pola igualdá y contra la violencia de xéneru y garantizamos recursos pa financiar ayudes a les empreses y autónomos y pa combatir el paru xuvenil y de llarga duración», asegura.

La secretaria d’Organización de la FSA-PSOE aseguró tar sorprendía del «cinismu» de Podemos cuando critica por continuista esti proyectu. Hai que recordar que les cuentes de 2019 fueron apautaes ente dambes fuerces. «Cada vez que la FSA-PSOE da un pasu adelantre, Podemos da un pasu tres», diz Llamedo, que ve na actitú de la formación morada «escuses de mal pagador». Llamedo considera que sería «un grave erru» que Podemos persista nuna estratexa de bloquéu.