Miguel Montes morrió la pasada madrugada, víctima d’una llarga enfermedá oncolóxica. Ocupara prácticamente tolos posibles cargos deportivos nel Sporting, dende futbolista hasta entrenador del filial y del primer equipu, según los de máximu responsable de Mareo y de la secretaría técnica.

Miguel Ángel Montes naciera n’Uviéu‘l 28 de febreru de 1939. Como futbolista, defendió los colores del Atlánticu, Revillaxixéu, Hispania, Siero, Sporting, Las Palmas y Real Oviedo. Pol Sporting fichó en 1959 y xugó nuna primer etapa hasta 1961, cuando tuvo que realizar el serviciu militar, tiempu nel que militó na UD Las Palmas. Tornó al añu siguiente para siguir como sportinguista hasta 1969. Foi’l xugador del Sporting qu’intervieno en más partíos en Segunda División, 217. En total, xugó como sportinguista 259 partíos y marcó 68 goles; 224 en Lliga y 35 en Copa.

Como técnicu entrenó al Xixón Industrial, Avilés, Llangréu, Zamora, Palencia, Lleonesa, Arosa y Endesa de Ponferrada. Dirixió al Sporting Atléticu en 1984, foi director de la Escuela de Fútbol de Mareo en 1986, secretariu técnicu dende 1988 hasta 1990 y entrenador del primer equipu dende finales de la campaña 1996-97 hasta empiezos en 1997-98. Foi-y concedida la insinia d’oru de l’Asociación de Veteranos.

El funeral de cuerpu presente por Miguel Montes tendra llugar na Ilesia Parroquial del Corazón de María, a les cinco de la tarde de mañana martes y, de siguío, el so treslláu al Tanatoriu de Xixón-Cabueñes, onde los sos restos mortales van ser incineraos. El veloriu ta asitiáu na sala 8 del Tanatoriu Xixón-Cabueñes.