Los chigres van poder ampliar les terraces pa evitar la perda de meses

0
635
Una terraza de la cai Corrida. / Archivu

El Conceyu de Xixón va autorizar la duplicación de la superficie de les terraces pa garantizar que nun se pierdan meses. L’equipu de gobiernu quier asegurar que los establecimientos caltengan les condiciones de la so llicencia. La ocupación de les terraces va llindase al 50% mientres la fase I del procesu de desescalada. Esta ye una de les midíes de sofitu a la hostelería previstes pol Consistoriu, que se van poner sobre la mesa na xunta que van caltener con representantes de OTEA, la Federación d’Asociaciones de Vecinos (FAV), la Unión de Comerciantes y COCEMFE.

Pa qu’esto sía posible tienen de dase delles circunstancies, ente elles, que se permita’l pasu de persones. Amás, nel casu de que l’aumentu de la terraza ocupe l’escaparate d’una tienda o portal, tendrá de cuntase cola autorización del propietariu o de la comunidá.
El Conceyu de Xixón nun va cobrar nada por esta ampliación d’espaciu. Los establecimientos hosteleros tamién van tar exentos del pagu de la tasa por instalación de terraces mientres el restu del añu.

Esta midida va entamar el llunes 11 de mayu y va riquir d’un cambéu na ordenanza reguladora. La propuesta de Conceyu va más allá del períodu de desescalada, permitiendo l’ampliación del espaciu de les terraces hasta’l 30 de setiembre de 2021, por aciu un senciellu procedimientu de prórroga. Amás, va permitise la instalación de más meses si les circunstancies sanitaries lo permiten. La tasa por instalación de terraces volverá a cobrase en 2021, pero ensin tener en cuenta les posibles ampliaciones consecuencia d’esta situación. Los establecimientos que nun cunten con terraza van poder asitiala pa poder abrir yá.