Los Secretos xuben esti vienres al escenariu del Teatru de la Llaboral

El grupu llideráu por Álvaro Urquijo presenta'l so últimu trabayu, 'Mi Paraíso'

0
271

El Teatru de la Llaboral acueye’l conciertu de Los Secretos esti vienres de febreru a les 21:00 hores. El grupu llideráu por Álvaro Urquijo presenta’l so últimu trabayu, Mi Paraíso, con nuevos cantares que caltienen el so estilu y soníu únicu como Lejos, Si pudiera parar el tiempo o Escrito en el corazón.

Con más de cuatro décades de trayectoria, la banda madrilana forma parte de la hestoria del pop nacional y de la memoria musical de delles xeneraciones. Cunten con un ampliu repertoriu nel que figuren temes cómo Déjame, Quiero beber hasta perder el control y Pero a tu lado. Protagonistes del míticu conciertu de Caminos, principiu de la Movida, el grupu superó’l tiempu, les altes y baxes de la industria ya inclusive la murnia desapaición de trés de los sos miembros, ente ellos l’inolvidable Enrique Urquijo.

Les entraes pal conciertu tán disponibles a un preciu de 50 euros para foso, 40 euros pa patiu de butaques (files 1 a 10), 35 euros pa patiu de butaques (files 11 a 20) y palcos y 30 euros p’anfiteatru. Les localidaes pueden adquirise na Recepción de la Llaboral, el Centru Niemeyer n’Avilés, la Oficina d’Información Turística d’Asturies n’Uviéu y Entradas Liberbank.