Luis Enrique dexa la Selección Española

Robert Moreno toma les riendes del conxuntu nacional

0
719

L’entrenador xixonés Luis Enrique dexa la Selección Española de fútbol. Asina lo comunicó a primer hora d’esta tarde’l presidente de la Federación Española de Fútbol. «Luis Enrique comunicónos que nun va siguir como seleccionador». Luis Rubiales agradeció’l trabayu del asturianu nesti tiempu porque «portóse cola RFEF de manera ’10’. Nun tenemos el más mínimu reproche». Y remató asegurando que «siempres va tener les puertes de la RFEF abiertes».

Nun comunicáu, Luis Enrique xustifica la so salida de la Selección Española por «los motivos que me torguen desenvolver con normalidá les mios funciones como seleccionador dende’l pasáu mes de marzu». El xixonés agradez el «enfotu y comprensión» de los responsables de la federación y la «profesionalidá» de «toles persones que formen parte del staff y los xugadores«. Robert Moreno va tomar les riendes del conxuntu nacional.

Comunicáu de Luis Enrique:

Por cuenta de que los motivos que me torguen desenvolver con normalidá les mios funciones como seleccionador dende’l pasáu mes de marzu siguen a día de güei decidí dexar dichu cargu.

Tol mio agradecimientu a los responsables de la RFEF pol enfotu y la comprensión amosada.

Agradecer especialmente a toles persones que formen parte del staff y los xugadores pola so profesionalidá. Ensin escaeceme de los medios de comunicación pola vuesa discreción y respetu pola situación.

Gracies de corazón,