Un martes lluviosu nun paez el meyor escenariu pa un eventu al aire llibre, pero Metrópoli llogró una vegada más una afluencia masiva de públicu gracies a un plantel d’actividaes de lluxu.
La primer cita de la tarde foi con Juan Gómez-Jurado, qu’ufiertaría una charra a los y les
siguidores que s’allegaron a la so cita lliteraria. A les 21.00 l’escenariu 2 arrancaría la xornada musical con El Duende Callejero, que col so amiestu refrescante de pop y rumba, fixeron que l’agua paeciera nun esistir pa poder esfrutar de los sos ritmos más sureños.
Toos sabíenlo, pero se confirmó cuando a les 22:30, el públicu enllenó l’escenariu 1 pa poder esfrutar de los mexicanos Molotov. Los que marcaron adolescencies cola so ““¿Dónde jugarán las niñas? agora enfrentábense a un públicu totalmente apurríu que quería remembrar esos himnos de mocedá que siguen totalmente vixentes a día de güei. “Pendejo”, “Amateur” y “Chinga tu madre” seríen les encargaes d’arrancar un conciertu nel que non solo tocaron hits propios, homenaxaríen a Misfits col so particular“Me convertí en un marciano” o a los Saicos con “Demolición”, y el momentu cimeru sedría cuando tol públicu, qu’entá nun dexara de botar, coriaría’l so archiconocido himnu “Puto”, pa zarrar con “Rastaman-Dita” con miembros del públicu sobre l’escenariu y una audiencia afónica de coriar los sos ésitos. Zarru de luxu pa un martes de Metrópoli que nun fixo más qu’empezar.