Muerre un home al incendiase la so casa en Llaviana

La vivienda, de dos llantes, quedó xamuscada por completu

0
790
Muerre un home al amburase la so casa en Llaviana
El fueu xamuscó por completu la vivienda. / SEPA

Un home morrió esti martes nel incendiu d’una vivienda allugada na localidá de La Xerra, nel conceyu de Llaviana. La vivienda, de dos plantes, quedó xamuscada por completu. Foi la policía xudicial quien solicitó la movilización de servicios funerarios para retirar restos mortales del fallecíu.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112-Asturies recibió l’avisu a les 03.52 hores d’esta madrugada. La llamada realizóla un familiar, dende otra localidá, tres ser sollertáu polos vecinos del afectáu. Taba quemando la so vivienda, un inmueble de dos altores. Esplicaben que la vivienda nun tenía cases amiestes y desconocíen si’l so familiar s’atopaba nel interior.

La Sala 112 del SEPA activó a efectivos de Bomberos del parque de Samartín del Rei Aurelio y del parque de Llamorgal xuntu al xefe de Zona Centro. Cuando la primer dotación llegó al incidente informóse que yera una casa con treme de madera, totalmente incendidada y derruida.

Los bomberos, a los que darréu se sumaron dotaciones de Proaza y Coballes, tuvieron que trabayar colos equipos de respiración autónoma yá que tuvieron que dir removiendo adulces los escombros para esfrecer y escastar el fueu. Encaloraes les llapaes parte de les dotaciones tornaron a la so base. Nel llugar permanecieron hasta la llegada de la Policía Xudicial, trés efectivos de bomberos del parque de Coballes y el xefe de Zona.