Nueva incidencia na conexón ferroviaria ente Asturies y Madrid. L’Alvia de les 14.50 nun llegó a salir de la estación de Chamartín. Los pasaxeros de la llínia atoparonse con un tren de media distancia. «Renfe fai lo que-y da la gana col trayectu Madrid-Asturies. Espérennos cinco hores de viaxe ensin cafetería y nun tren de media distancia. Olé.
Tamos fartes. Muncho», criticó Noelia Odieres, una de les pasaxeres afectaes, en Twitter.
A través de la mesma rede social, Renfe esplicó que’l convói circula con 24 minutos de retrasu por una avería d’instalaciones que nun tien nada que ver col cambiu de tren. «Vamos con retrasu, nun tren ensin cafetería que nun ye un Alvia y ensin avisanos», llamentó. L’avería ta provocando retrasos n’otres llínies que conecten Madrid col norte de la península.
Una vez más @Renfe hace lo que le da la gana con el trayecto Madrid-Asturias. Nos esperan 5 horas de viaje sin cafetería y en un tren de media distancia. Olé.
Estamos hartitas. Mucho. pic.twitter.com/NyOeXD3u9b— Noelia Ordieres (@chuelia) May 29, 2019
Buenas tardes.
Ahora circula con 24 minutos de demora derivado de una avería de instalaciones, pero no por causa del tren, ya que el tren de la serie 121 (con el que circuláis) como el de la serie 130 con el circula habitualmente tienen una velocidad máxima de 250 km/h
Un saludo.— InfoRenfe (@Inforenfe) May 29, 2019