El conseyeru d’Ordenación del Territoriu, Urbanismu, Vivienda y Derechos Ciudadanos, Ovidio Zapico, anunció que la Dirección Xeneral de Participación Ciudadana, Tresparencia, Diversidá Sexual y LGTBI, dependiente del so departamentu, va conceder una ayuda de 100.000 euros a la Confederación Asturiana d’Asociaciones de Vecinos (Cavastur) pa “rellanzar el movimientu asociativu vecinal n’Asturies”.
Zapico, qu’esta tarde axuntóse col presidente de la Confederación Estatal d’Asociaciones Vecinales (CEAV), Julio Molina, y cola vicepresidenta de la Confederación Asturiana d’Asociaciones de Vecinos (Cavastur), María José Cuervo, destacó qu’esti sofitu va contribuyir tamién a impulsar Cavastur, que nos últimos años enfrentara graves problemes económicos y apenes tenía actividá.
Nel alcuentru tamién participaron la viceconseyera de Derechos Ciudadanos, Beatriz González y la directora xeneral de Participación Ciudadana, Tresparencia, Diversidá Sexual y LGTBI, Nuria Rodríguez.
El conseyeru punxo en valor el “la inxente llabor que nesti país fixeron eses asociaciones de vecinos en cada barriu, en cada pueblu y cada ciudá, naquellos momentos finales de la dictadura y los entamos de la transición”. Un papel que, según señaló, “ye necesario rellanzar agora que tamos viviendo una folada de involución, cuando munchos de los cimientos que creíamos asitiaos de la democracia vense cuestionaos por grupos parlamentarios que ponen en riesgu’l funcionamientu democráticu”.
Tamién resaltó la relevancia de la participación del movimientu vecinal “na busca de soluciones a otru problema que tenemos agora mesmu nel nuesu país como ye’l del accesu a una vivienda digna”.
Zapico afirmó qu’el so departamentu trabaya estrechamente con estos colectivos nel desenvolvimientu de dellos proyectos lexislativos qu’agora se tán ellaborando, como la Llei LGTBI y la de participación, y adelantró que la previsión ye que’l testu de la Llei de Participación se zarre esti añu pa empecipiar la so tramitación parlamentaria a principios de 2026.