Pedro Sánchez da por rotes les negociaciones con Podemos

El presidente del Gobiernu en funciones criticó la consulta "trucada" de la formación morada a les sos bases

0
99
Pedro Sánchez da por rotes les negociaciones con Podemos
Pedro Sánchez, mientres una entrevista na Cadena SER. / PSOE

Pedro Sánchez, aseguró esti llunes que Pablo Iglesias dio por rotes «unilateralmente» les negociaciones col PSOE pa la investidura. El presidente del Gobiernu en funciones criticó la consulta «trucada» de la formación morada a les sos bases. «Quier xustificar una votación contraria a la mio investidura, coincidiendo cola ultraderecha». «Yo toi nel escenariu d’esperar a ver qué fai Iglesias, si quier o nun votar, xuntu cola uiltraderecha, contra un presidente d’esquierdes», añadió, nuna entrevista concedida a la Cadena SER.

Sánchez esplicó que’l PSOE ufiertó a Podemos hasta 5 propuestes distintes, y «Iglesias dixo que non a too». La postrera, la incorporación de persones de Xuníes Podemos de perfil técnicu al Conseyu de Ministros, la primer vegada que se fai una ufierta d’esta naturaleza en 40 años de democracia. Sicasí, esplicó qu’esa postrera propuesta «nun ta recoyida na consulta», polo que se trata d’una entruga «falsa».

«Nun soi una persona de vetos, pero nun voi aceptar imposiciones», dixo Sánchez, quien añadió que «una de les xeres del presidente ye faer el so equipu. Pueden proponeme nomes pero tengo que tener la capacidá de poder decidir sobre les persones que van incorporase al mio Conseyu de Ministros».

El líder socialista señaló qu’ente Podemos y el PSOE esisten munches coincidencies pero tamién «enormes discrepancies» sobre la cuestión catalana. «Eso esixe de cohesión interna al máximu pa encarar un potencial desafíu al Estáu», apuntó. Unes diferencies que pueden «sortease con Gobiernu de cooperación», apuntó.

Coles mesmes, Sánchez remarcó qu’España «precisa gobiernu un gobiernu progresista que nun dependa de los independentistes» y por eso volvió apellar a PP y a Cs. «Son 2 partíos que dicen ser d’Estáu y querer la estabilidá d’esti país y por eso tienen qu’asumir la so responsabilidá». «El primer Pactu d’Estáu tien de ser qu’haya gobiernu», dixo. Tamién alvirtió de que la so candidatura acaba tres el mes de xunetu. «Nun hai segundes partes». Nesti sentíu, aportunó en que «nun hai alternativa». «Iglesias va tener qu’asumir o non la responsabilidá de votar a un presidente de la izquierda».