Poniente acueye esti sábadu’l XI Triatlón Xixón

Les inscripciones pa tomar parte nesti eventu deportivu van tar abiertes hasta'l miércoles a les 23 hores

1
711
Pablo Blanco y José María Fernández, mientres la presentación del Triatlón Xixón. / AYTO. XIXÓN
Pablo Blanco y José María Fernández, mientres la presentación del Triatlón Xixón. / AYTO. XIXÓN

El Club Triatlón Academia Civil-CNSO y la Federación de Triatlón del Principáu d’Asturies, cola collaboración del Patronatu Deportivu Municipal Conceyu de Gijon, entamen esti sábadu 25 de mayu dende les diez de la mañana na sablera de Poniente‘l XI Triatlon Xixón – Gran Premiu Telefurgo, prueba puntuable para’l super ranking Liberbank FTPA y el ranking de triatlón en distancia sprint y estándar, y Campeonatu d’Asturies en distancia sprint.

Esta competición deportiva dispútase’l sábadu pela redolada del paséu de la sablera de Poniente. Ta formada por dos categoríes: sprint con 300 places (con salida a les 10 hores pa los homes y cinco minutos más tarde nel casu de les muyeres) y per otru llau olímpica, con 100 places (con salida a les 11.30 hores pa los homes y tamién 5 minutos más tarde nel casu de les muyeres).

Cabe recordar que’l triatlón na so modalidá sprint ta compuestu por un circuitu de natación de 750 metros, trés vueltes en bicicleta a un circuitu d’asfaltu y llanu de 5,95 km que suma un total de 17,85 km y, a lo último, dos vueltes a pie sobroe otru circuitu de 2,50 km qu’algama un total de 5 km. Mientres que en distancia olímpica, sobro los mesmos circuitos son más vueltes y ta formáu por dos vueltes al circuitu de natación que se convierte en 1,50 km, siete vueltes en bicicleta al circuitu que suma 41,37 km y, a lo último, cuatro vueltes a cuerpu al circuitu qu’algamen los 10 km.

Les inscripciones pa tomar parte nesti eventu deportivu van tar abiertes un par de díes más, concretamente hasta les 23 hores del próximu miércoles 22 de mayu. La organización va faer entrega d’un sobre por participante compuestu de: un gorru látex, pegatines (cascu, bici y guardarropa) y dorsal.

La celebración de la prueba va provocar delles restricciones del tráficu, qu’afectarán especialmente a La Calzada y El Natahoyo. Los cortes van allargase dende les diez de la mañana hasta les dos de la tarde.