L'equipu de rescate caminó más de cuatro hores y media hasta llegar a ellos. / SEPA

La nube sosprendiólos en plenu monte. Efectivos d’emerxencies alcontraron y rescataron a una familia que se desnortió cuando se dirixíen al refuxu del Urriellu, en Cabrales, onde pretendíen faer nueche. Los cuatro afectaos, un varón de 55 años, una muyer de 54, una muyer de 19 años y un menor de 16, fueron alcontraos a les 02.40 hores d’esta madrugada nel valle de Les Moñetes. El grupu de rescate formáu por dos bomberos-rescatadores y una médica-rescatadora, llogró llegar hasta ellos en caminando más de cuatro hores y media dende la Vega del Toru. Hasta ellí llevólos un vecín de Sotres. Nesta localidá tuvo qu’aterrizar l’helicópteru medicalizáu, trés una complicada maniobra por cuenta d’una nube lléctrica.

Los cuatro afectaos, el matrimoniu y los sos dos fíos, d’orixe belga, pasaron la nueche acompañaos pol equipu que-yos facilitó ropa d’abrigu y bébores calientes. A primer hora d’esta mañana fueron treslladaos nel helicópteru hasta Fuente Dé, en Cantabria, onde dexaran el so vehículu.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 18.19 hores del martes. Na llamada esplicaben que yeren un grupu de cuatro persones que s’atopaben desnortiaes na parte alta del valle de Les Moñetes. La Sala 112 del SEPA movilizó darréu al Grupu de Rescate col helicópteru medicalizáu yá informó de la intervención a los servicios d’emerxencies de Cantabria y Castiella y Llión y a la Guardia Civil.

L’equipu de rescate facilitó-yos ropa d’abrigu y bébores calientes. / SEPA

A les 19.20 hores los afectaos indiquen que tán escuchando l’helicópteru bien cerca pero hai mala visibilidá. Nesi momentu desamarra una nube eléctrica con vientu y xarazu qu’obliga al equipu a abandonar la zona. Treslládense a Sotres a la espera de poder retomar la intervención. Daes condiciones meteorolóxiques l’equipu decide empecipiar el rescate a pie. Los afectaos taben cansaos y nun llevaben ropa d’abrigu. Un vecín tresllada a los dos rescatadores y a la médica, en touterrén, hasta Vega del Tornu. Dende ellí empiecen a caminar un total de cuatro hores y media, dos d’elles so l’agua, hasta atopar a los senderistes.

El 112 tuvo en contactu permanente cola familia. A les 01.09 hores el grupu de rescate que señala que tien a la vista a los senderistes pero tienen que dar un rodiu hasta llegar a ellos. Los afectaos tamién tán viendo les lluces de los rescatadores. Una hora y media más tarde yá s’atopen toos xuntos. L’equipu xubiera cobertores térmicos, ropa d’abrigu y unos termos con bébores calientes pa poder esperar nel llugar a que los fora a recoyer l’helicópteru medicalizáu.