Activáu’l plan llagos de Cuadonga hasta’l 16 d’ochobre

La carretera ente Cuadonga y los llagos permanecerá cerrada al tráficu pa vehículos particulares entre las 8.30 y les 21 hores

0
725
El plan especial de tresporte públicu a los llagos de Cuadonga, activu hasta’l 16 d’ ochobre. / I. L.
El plan especial de tresporte públicu a los llagos de Cuadonga, activu hasta’l 16 d’ ochobre. / I. L.

El plan especial de tresporte públicu a los llagos de Cuadonga ya ta activu. Entamó esti sábadu y va tar en funcionamientu hasta’l 16 d’ochobre. Col fin de protexer el Parque Nacional Picos d’Europa (Reserva de la Biosfera), nos díes nos que’l sistema tea operativu la carretera ente Cuadonga y los llagos va permanecer cerrada al tráficu de vehículos particulares ente les 8.30 y les 21.00 hores. Los díes 8 de xunu (cola cicloturista), 25 de xunetu (Fiesta del Pastor) y 8 de setiembre (Día d’Asturies), va haber una regulación especial.

Nesti periodu branizu la primer xubida n’autobús hasta los llagos va ser a les nueve de la mañana y la postrera a les siete y media de la tarde. La postrera de baxada de los llagos va ser a les ocho y media de la tarde. Esti tresporte públicu colectivu garantiza’l desplazamientu de tolos visitantes ente Cangues d’Onís, Cuadonga y los llagos, efectuando paraes nos principales puntos d’interés de la ruta. Cuenta, amás, como novedá con un sistema d’información a bordu.

Les tarifes vixentes establecen un preciu de 9 euros p’adultos y de 3,50 pa neños menores de doce años. Los menores de trés años viaxen de baldre. Amás, va haber un autobús que xune Cangues d’Onís y Cuadonga, con un costu por billete de 1,55 euros. El preciu de los aparcamientos habilitaos na redolada de Cuadonga ye de 2 euros por vehículu y día.

El plan especial yá funcionó esti añu del 13 d’abril al 5 de mayu y va volver facelo del 1 al 3 de payares y del 6 al 9 d’avientu.