El Gobiernu d’Asturies acaba d’axudicar a la empresa Estructures Condal S. A. les obres de dragáu del puertu de Ribeseya por un importe de 223.850 euros. Esta actuación, con un plazu d’execución de cuatro meses, va dexar ampliar el caláu, tantu nel muelle como na bocana d’entrada, cola estracción de daqué más de 19.000 metros cúbicos de sedimentos, principalmente arena, del fondu de la ría del Sella.

Esta intervención supon la continuación de les xeres d’estracción de material executaes en 2021 nel muelle, que desaniciaron los problemes más acuciosos de caláu na zona pesquera del puertu. Esos llabores, que se realizaron simultáneamente dende’l mar y dende tierra firme, supunxeron una inversión de casi 45.000 euros y dexaron retirar casi 3.000 metros cúbicos de sedimentos.

Nesta ocasión, los trabayos llevar a cabu dende una embarcación y van estremase en dos zones de dragáu. Asina, na canal d’accesu al puertu retirarán casi 2.700 metros cúbicos de sedimentos p’algamar una cota de dos metros, mientres que na redolada del muelle van lliberase casi 16.000 metros cúbicos pa consiguir un caláu mínimu de 2,7 metros, de cuenta que se garantice la movilidá en condiciones de seguridá pa toles embarcaciones.

Con esta actuación, la Conseyería de Mediu Rural y Cohesión Territorial afita’l so apueste pola meyora de les infraestructures portuaries coles mires de favorecer la competitividá de la flota asturiana.