Tornen les visites guiaes n’asturianu col ciclu XixónTours

Les visites tienen un costu de 6 euros pal públicu xeneral y 3 euros pa menores de 18 años

0
563
Tornen les visites guiaes n'asturianu col ciclu XixónTours

Tornen les visites guiaes n’asturianu de XixónToursTres l’ésitu de la iniciativa esti iviernu, la plataforma d’información sobre ociu y turismu VerAsturies y Cuatro Gotes Producciones retomen esti branu’l ciclu de visites guiaes temátiques n’asturianu. XixónTours ye una iniciativa pa dar a conocer Xixón a los propios habitantes del conceyu y a los asturianos en xeneral, asina como a cualesquier persona que viniendo d’otros llugares quieran averase a conocer distintos aspectos de la mesma sintiendo la visita n’asturianu. 

Les visites guiaes n’asturianu de XixónTours tán diseñaes pa buscar un averamientu orixinal a la hestoria de la ciudá, tratando de da-y un enfoque diferente. Les visites d’esta segunda edición del ciclu XixónTours diseñáronles espertos nes cuestiones trataes en caúna de les temátiques de les mesmes, como Arantza Margolles, Daniel García de la Cuesta ya Inaciu Galán. Nesta ocasión van volver a facese trés rutes temátiques: 

Xixón mete mieu. Vienres 14, 21 y 28 a les 22 hores.

Una ruta que va averar a los visitantes a los llugares hestóricos de la ciudá onde se produxeron asesinatos, matances, invasiones sangrines, apaiciones de pantasmes y lleendes. Una visita n’horariu nocherniegu pa conocer los sitios más escuros, terroríficos y misteriosos de la hestoria de Xixón. 

Escritores n’asturianu en Xixón. Sábadu 22 a les 12 hores.

Munches cais y places de Xixón escuenden trozos de la hestoria de la lliteratura asturiana. El desapaecíu quioscu de Pachín de Melás na Plaza del 6 d’agostu, el Teatru Xovellanos, el conventu de Cimavilla, asina como espacios qu’apaecen na obra d’autores contemporáneos como María Teresa González, Pablo Antón Marín Estrada o Vicente García Oliva. Una visita onde lliteratura y hestoria xúntase pa dar a conocer la ciudá.

Muyeres na hestoria de Xixón. Sábadu 8, 15 y 29 a les 12 hores.

La muyer, tapecida siempres na hestoria, apruz nesta visita guiada per Xixón. Una visita a la ciudá onde se falará de muyeres importantes na hestoria de la ciudá. Xosefa Xovellanos, Aurora Sánchez, Corín Tellado, María González La Pondala, Concha Mori, Pepa Osorio, María Teresa González… Too ensin escaecer a los colectivos de muyeres anónimes que tanto marcaron el carácter d’esta villa, como les cigarreres y les pescaderes, nin les tradiciones como la de les comadres. Falaráse del papel de la muyer na sociedá, dende la falta de visibilidá hasta llegar a cuntar con alcaldeses. 

Les visites tienen un costu de 6 euros pal públicu xeneral y 3 euros pa menores de 18 años. Ye obligatorio inscribise na páxina web verasturies.com a lo menos con un día d’antelación. El pagu faise al entamu de la visita n’efectivu. Pa más información o duldes pueden ponese en contacto nel corréu redaccion@verasturies.com

El proyectu xestiónalu VerAsturies.com, al traviés de Cuatro Gotes Producciones y cunta col sofitu de la Oficina de Normalización Llingüística de Xixón y la collaboración de Xixonaldia.com.