Los trenes turísticos van empezar a circular per Asturies en xunetu

La biosfera y la mina, La sidra y los dinosaurios y Los puertos y cantiles son los trés circuitos ferroviarios que se van ufiertar

0
1488
Los trenes turísticos van empezar a circular per Asturies en xunetu
El Transcantábricu, ún de los trenes turísticos qu'opera Renfe n'Asturies. / Renfe

Asturies va cuntar con tres nuevos trenes turísticos. El conseyeru de Turismu, Isaac Pola, y el presidente de Renfe, Isaías Táboas, soscribieron esti xueves en Xixón un conveniu de collaboración pa ufiertar trés rutes temátiques d’un día que combinen viaxes en tren con visites guiaes. Los trés circuitos ferroviarios van tener un preciu de 45 euros p’adultos y tarifa reducida de 20 pa menores de 4 a 13 años.

La primera de les rutes llámase Los puertos y cantiles. Les salíes tan programaes pa los díes 13 de xunetu y el 10 d’agostu. El percorríu incluye’l viaxe ente Xixón y Cuideiru, con visites a El Cabo Peñes, al so centru d’interpretación y un paséu pel cantil. La sidra y los dinosaurios parte los díes 20 de xunetu y 24 d’agostu dende Uviéu hasta Les Arriondes. Incluye visites al Muséu del Xurásicu d’Asturies (MUXA), en Colunga, y a instalaciones rellacionaes cola cultura sidrera en Villaviciosa y Nava. La biosfera y la mina, con salíes el 27 de xunetu y el 17 d’agostu, entiende’l trayectu de Xixón a Llaviana. El viaxe incluye visites al Muséu de la Minería y de la Industria (MUMI), en Samartín del Rei Aurelio, y la redolada del Parque de Redes.

El Gobiernu d’Asturies dio sofitu técnicu a Renfe Viaxeros pal diseñu de les rutes y tamién financia parte del proyectu. La compañía ferroviaria asume les obligaciones y responsabilidaes del tresporte de viaxeros y la contratación de los autobuses necesarios pa complementar cada ruta.

Apueste pola sostenibilidá y l’equilibriu territorial

El conseyeru Isaac Pola destacó qu’estes rutes temátiques allíniense «perfectamente» colos oxetivos que recueye’l Programa de Turismu Sostenible d’Asturies 2020. Esplicó que los tres itinerarios «diseñáronse a partir de los productos de cabecera definíos nesi documentu». «El circuitu vinculáu a la sidra garra una relevancia especial cola candidatura de la cultura sidrera como patrimoniu de la Unesco«.