Tres afectaos pol incendiu d’un pisu en Mieres

0
608

Efectivos de bomberos escastaron una quema declarada na habitación d’una vivienda asitiada nel segundu pisu d’un inmueble de Santullano, Mieres. Dos persones tuvieron que ser rescataes del interior del edificu. Dambos atopábense na quinta y última planta del inmueble, allugáu nel númberu 10 de la cai La Estación. Mientres parte de los efectivos empecipiaben les xeres d’estinción otros realizaben la evacuación de los dos afectaos. L’inmueble y l’escalera taba llena de fumu polo que los bomberos asitiáron-yos a dambos los equipos de respiración autónoma.

Los dos afectaos, un varón de 45 años d’edá y una muyer de 69 años, fueron treslladaos por prevención y para más pruebes al hospital Álvarez Buylla. A este mesmu hospital tamién se treslladó una muyer de 18 años d’edá que sufrió una crisis d’ansiedá. Los trés fueron atendíos polos equipos médicos de Mieres y Llangréu. Hasta’l llugar tamién se movió l’ambulancia de soporte vital básicu de la zona.

La quema xamuscó’l cuartu onde s’anició la quema y el restu de la vivienda resultó afectada pol fumu y poles temperatures alcanzaes. Una vegada apagáu el fueu los bomberos empecipiaron les xeres de desescombru y ventilación.