Un incendiu arrasa una casa en Llaviana

0
566

Un incendiu xamuscó na tarde del domingu una vivienda unifamiliar en La Pola Llaviana. El fueu afaró por completu l’inmueble y parte del teyáu tamién se derrumbó. La casa, que diba unos díes sufriera otra quema, taba deshabitada. El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 20.31 hores d’ayeri domingu. Na llamada señalaben que taba quemando una casa, unifamiliar, d’una planta. Taba saliendo fumu pol teyáu.

La Sala 112 del SEPA movilizó una dotación de bomberos del parque de Samartín del Rei Aurelio y otra dende’l parque de Casu. Amás comunícase lo asocedío al xefe de zona centro que tamién se mueve al incidente. En llegando al llugar los bomberos de San Martín señalen qu’hai muncha carga térmica y van precisar muncha agua pa llevar quiciabes la estinción polo que s’activa dos efectivos del parque de La Morgal con una autobomba nodriza.

A les 23.49 hores la quema dar por controláu y parte de la dotación retiren al parque de Samartín del Rei Aurelio onde nesi momentu atopábense bomberos del parque de Proaza que fueren movilizaos por si asocediera otra emerxencia. A les 03.02 hores retiren el restu d’efectivos n’esfreciendo y desescombrar la zona. Ta previstu qu’a lo llargo de la mañana alleguen de nuevu a revisar el llugar.