Un incendiu nun coche xamusca una vivienda abandonada en Corvera

0
76
Un incendiu nun coche xamusca una vivienda abandonada en Corvera
El fueu xamuscó por completu la vivienda. / SEPA

Efectivos de Bomberos escastaron una quema declarada nun turismu y una vivienda abandonada allugada na localidá de Llavandera, en Corvera. El fueu xamuscó por completu’l vehículu. Les llapaes provocaron qu’empezara a amburar la casa abandonada que tamién quemó por completu esbarrumbándose. Nenguna persona resulto afectada.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 04.20. Foi la Central Operativa de Servicios de la Guardia Civil de Xixón la que contactó cola Sala del SEPA pa preguntar si recibiérase dalgún avisu d’una casa amburando xunto l’autovía. Ellos recibieren una llamada d’un particular y diben mandar una patrulla por si fueren necesarios bomberos. La Sala 112 del SEPA movilizó a efectivos del parque d’Avilés que darréu, dende la zona, confirmen que’l vehículu quemara por completu y la casa hasta’l teyáu.

A les 06.45 hores actívase una dotación del parque de Llamorgal por qu’allegue al incidente con una autobomba forestal. La autobomba nodriza movida dende’l parque avilesín, al pie de la autobomba urbana y la autoescalera, nun podía aportar hasta’l llugar porque para llegar a la intervención la dotación tuvo que metese per una pista pola que nun había accesu para la nodriza que tuvo que quedar na carretera.

A les 07.09 parte de la dotación torna a base y na zona permanez, hasta les 09.06 hores que retiren para tornar a base, dos efectivos del parque d’Avilés y unu de La Morgal realizando xeres d’enfriamientu.