Un incendiu xamusca un pisu de Ribeseya

0
552

Un incendiu xamuscó por completu’l salón d’una vivienda asitiada nun edificiu de cuatro altores asitiáu na cai Alfonso Covián, 4 de Ribeseya. El restu de la vivienda quedó afectada pol fumu. Unes trenta persones tuvieron que ser desallugaes del inmueble. Ente ellos había una persona con movilidá amenorgada.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 09.28 hores. Na llamada señalaben que salía fumu negro d’una vivienda. Darréu movilizáronse efectivos de bomberos de los parques de Llanes, Cangues, Villaviciosa y Llamorgal. Paralelamente informa al SAMU y a la Policía Local que, a les 09.39 hores, dende l’incidente, comunica que se desallugara preventivamente l’edificiu.

A les 10.04 hores los bomberos del parque de Llanes confirmen que la quema ta controlada. Cuando acabaron de ventilar, permitióse a los vecinos tornar a les sos viviendes. Los bomberos fueron revisando una a una les viviendes, cuatro per cada planta, y realizaron midíes de monóxidu en caúna d’elles. Amás acompañaron a los inquilinos unu a unu al so pisu priorizando a les persones mayores y a los neños pa evitar que permanecieren más tiempu del necesariu na cai. Rematada la intervención tornaron a la so base nel parque de Llanes onde llegaron a les 11.37 hores.